XP backup lezen/openen in Ubuntu
Marcel Faas
2012-04-11 18:39:50 UTC
Hallo,

Weet er iemand misschien een programma waarmee ik een xp backup
bestand(bkf) mee kan lezen en/of openen?
Ik heb al gezocht met google en ook op de forums maar heb nog niet iets
bruikbaars kunnen vinden
Iemand een idee?
B.v.D.
Luuk
2012-04-11 18:55:22 UTC
Post by Marcel Faas
[...]
ntbackup.exe ?

misschien werkt het onder Wine.....

of, als je even Googled
dan vind je mtftart hierzo:
http://digg.com/newsbar/topnews/Backup_tips:_reading_Windows_NTBackup_files_(.bkf)_from_Linux

ik heb hetzelf niet getest ofzo, dus niet klagen als het niet werkt ;)
Marcel Faas
2012-04-17 17:57:50 UTC
Post by Luuk
ik heb hetzelf niet getest ofzo, dus niet klagen als het niet werkt ;)
Ik heb het uiteindelijk opgelost door in VirtualBox Windows XP te
installeren en dan van de backupschijf een share te maken.
Hierna was de backup makkelijk terug te zetten.
Hassel Knibbe